emd-forever

Alla inlägg under juli 2011

Av emd-forever - 24 juli 2011 19:44

Idag 24 juli kommer Danny till Parken Zoo i Eskilstuna klockan 16.00

Missa inte det!

Ska själv dit och kolla på hans konsert kommer bli grymt!



Av emd-forever - 15 juli 2011 20:00

Här kommer några videos från när Danny var med i Sommarlov.

Dannys bästa bus


Badtempern


Webbsändning med Danny<3


Danny & Malins tälttävling


Dannys camping minnen!



Av emd-forever - 14 juli 2011 17:01

Danny gästar programmet Sommarlov imorgon.

Vet inte tyvärr exakt vilken tid han kommer vara med, men någonstanns mellan 09.00-10.00! 


I programmet är det alltid någon som får hoppa i i vattnet och ta badtempern. På den här sidan kan man gå in och rösta på

Danny, någon i publiken eller Malin (programledare)!

Gå in och rösta här om ni vill. Jag röstade på Danny! :)

Av emd-forever - 12 juli 2011 11:02

Danny Saucedo feat. The Provider-Tonight





Av emd-forever - 11 juli 2011 22:50

Ni kan gå in och rösta nu på vilka som ska bli årets rockbjörnen, på aftonbladet! :)


Gå in och rösta  här 


 Haha, lite dålig bild :c

Av emd-forever - 11 juli 2011 22:30

 

Danny Saucedo sjuk - missar RIX FM Festival i Kristianstad


Under måndagen fick RIX FM Festival ett tungt avbräck. Så här skriver Danny Saucedo själv på sin Facebook-sida:


"Ligger nerbäddad i sängen med feber och en hals som är uppsvullen till storleken av en apelsin. Ingefära och sömn är mina bästa vänner just nu...


...Ledsen att säga att jag inte förmår mig åka till Kristianstad, med RixFm, idag och showa för er pga mitt tillstånd :'( må gott och njut av dagen till fullo. Gbless. Danny



http://www.rixfm.com/festival/danny-saucedo-sjuk-missar-rix-fm-festival-i-kristianstad





:c

Av emd-forever - 11 juli 2011 22:15

Ledsen för att jag inte har skrivit den här månaden och annars på jätte länge. Men har faktiskt inte haft tid, och har typ inte riktigt veta vad jag ska skriva om :c


Men ska börja skriva på ett nytt inlägg nu!

 

Här är en bild så länge :)

Presentation


Hej. Jag är en tjej som älskar E.M.D (Erik Segerstedt, Mattias Andreassson och Danny Saucedo.) I min blogg bloggar jag om E.M.D & Danny, Erik o Mattias.
Jag hoppas att ni gillar min blogg och komentera gärna inläggen m.m om ni vill!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Danny bästa låt av dom här (inte alla han har) ?
 Radio
 Tokyo
 All On You
 Play It For The Girls
 If Only You
 Set Your Body Free
 In Your Eyes
 Tonight
 In The Club
 In Love With A Lover
 Never Gonna Take Us Down
 Catch Me If You Can
 Just Like That
 Cassandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards