emd-forever

Alla inlägg under maj 2011

Av emd-forever - 26 maj 2011 19:30

Danny Saucedo kom till Vakna med The Voice och berättade om hur nervös han var när han inför miljard-publik skulle framföra Sveriges röster i ESC! Läs mer och se videoklipp om du missade det, gå in här!

 

Av emd-forever - 18 maj 2011 19:01

Danny kommer till Gröna Lund fredagen den 27 maj, kl. 20.00


 

Av emd-forever - 18 maj 2011 18:45

Grattis bästa Erik Segerstedt på din namnsdag!

 


Av emd-forever - 15 maj 2011 00:30

Asså shiit, första gången på länge som det gick väldigt bra för Sverige i ESC!


Jag är inte så förtjust i Eric Saades låt så är det ju faktiskt bra att vi kom på tredje plats, resten av Europa verkar gilla Eric´s låt  ''Popular''.


Jag tror att vi hade vunnit om vår bästa Danny Saucedo skulle ha fått tävla för Sverige!  


 

   Danny gjorde iaf det jätte bra när han delade ut poängen, hahaha i en Eric Saade tröja.


 

 Gå in Här och läs vad Aftonbladet skriver.









Av emd-forever - 13 maj 2011 22:45

 

Är det den gamla hederliga svartsjukan som kikar fram, måntro? Danny Saucedo som kom tvåa efter Eric Saade i de svenska uttagningarna för Melodifestivalen 2011 totalsågade i morse Eric live på radioprogrammet "Äntligen Morgon". Danny sa att det skulle ha varit lite småskojigt om Eric inte hade klarat kvalet igår, och medgav också att han faktiskt tycker Erics låt "Popular" är jättedålig.


Han tillade dock att han inte har något emot Eric personligen, men att han definitivt inte är ett fan av låtskrivaren Fredrik Kempes låtar. Var inte bitter för att det är Eric som representerar Sverige imorgon och inte du, Danny. Svartsjuka klär inte ens en hunk som dig!


Läste det på den här sidan: http://www.thevoice.se/nojesnyheter/item/10443-danny-saucedo-quot-eric-saades-l%C3%A5t-%C3%A4r-j%C3%A4tted%C3%A5lig-quot Faktiskt så håller jag med Danny




Av emd-forever - 13 maj 2011 22:29

Imorse var Danny med i Mix Megapol.   

 

Presentation


Hej. Jag är en tjej som älskar E.M.D (Erik Segerstedt, Mattias Andreassson och Danny Saucedo.) I min blogg bloggar jag om E.M.D & Danny, Erik o Mattias.
Jag hoppas att ni gillar min blogg och komentera gärna inläggen m.m om ni vill!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Danny bästa låt av dom här (inte alla han har) ?
 Radio
 Tokyo
 All On You
 Play It For The Girls
 If Only You
 Set Your Body Free
 In Your Eyes
 Tonight
 In The Club
 In Love With A Lover
 Never Gonna Take Us Down
 Catch Me If You Can
 Just Like That
 Cassandra

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards